Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

Janus Sandsgaard skrev:

> Klonk! Dét lyder sgu da alvorlig! :-|

Det er det desværre også.  :-(

Gitte Wange, Peter Makholm og jeg er desværre kommet frem
til at vi ikke kan etablere et fungerende samarbejde med
Anne Østergaard.  Problemet ligger i forlængelse af de
kommunikationsproblemer der har været i bestyrelsen siden
engang i sommer.  Det er desværre ikke lykkedes for Anne at
overbevise os om at kommunikationsproblemerne vil forsvinde
i den nye bestyrelse, og så har vi altså valgt at tage
konsekvensen og lade et foreningsmøde vælge en ny bestyrelse
_med_ den viden til rådighed.

Jacob (og kun Jacob)
--
Alle Bennys citroner deler én flad grøn have. Inden jul
køber Lotte marcipan, nougat og pistacienødder. Quizzen