Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

Jesper Krogh skrev:

> Det er godt lige at få den på dansk, jeg læste mailen
> somom i havde trukket jer og der skulle findes nogle til
> at træde i stedet "suppleringsvalg", jeg håber da at det
> kun er mig der ikke lige fangede den.

Konstruktionen med "fyllnadsval" er bare den måde vi rent
teknisk er nødt til at arrangere et bestyrelsesvalg i utide.
Som det gerne skulle fremgå af annonceringen er der først et
punkt på programmet om at afsætte den (til den tid) siddende
bestyrelse (dvs. bl.a. mig), så der er nogle pladser at
besætte.

Det med bare at trække sig midt i en valgperiode er jeg ikke
meget for at gøre.  Og jeg regner også med at genopstille,
så folk reelt kan vælge om de finder det vigtigst at have
Anne eller mig i bestyrelsen.

Jacob
--
http://jacob.sparre.dk/Jacob/edb/digitale_nyheder
           Om redaktørens opgave på internetnyhedstjenester.