Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

> Gitte Wange, Peter Makholm og jeg er desværre kommet frem til at vi
> ikke kan etablere et fungerende samarbejde med Anne Østergaard.
> Problemet ligger i forlængelse af de kommunikationsproblemer der har
> været i bestyrelsen siden engang i sommer.

Hvad er det mere præcist for "kommunkationsproblemer"? Kunne godt
tænke mig at få det beskrevet mere eksplicit og udførligt. Jeg bliver
lidt forvirret over ordet "kommunkationsproblemer", når jeg lige gik
og troede at det handlede om uenigheder om SSLUGs linje
ift. IT-politik.

-j

--
Mennesker og maskiner i Bolivia