Re: [FORENING] Politik?

I sslug.forening, skrev Rune Zimmermann:

>  Jeg kan se hvad du mener, men er det stadig relevant?
>
>  citat Jacob Sparre tidligere i denne tråd:
>  "Jo.  Men de folk der til at begynde med snakkede om at oprette en
>  overordnet dansk Open Source-forening (deriblandt Hans Schou og Ole
>  Tange) nåede af en eller anden grund aldrig længere end til snakken.
>  Der bliver snart holdt noget der nok bliver en stiftende
>  generalforsamling for en overordnet svensk Open Source-forening i
>  nærheden af Stockholm (jeg kan ikke lige huske tid og sted).  Snakken
>  startede meget før i Danmark, men det kom som sagt aldrig rigtig
> [...]

Ikke efter min mening, da SSLUG jo på ingen måde er defakto "linux i
Sverige" på samme måde som SSLUG mere eller mindre er defakto "linux i
Danmark"

Det var dette der var kernen i det og Skåne hænger jo stadig uløseligt
sammen med SSLUG uanset hvad de finder på i Sverige. Og derfor var ( og
er ) holdningen vist at SSLUG ikke må deltage i noget specifikt Dansk.

Det var her vi døde sidst...

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug