Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

Janus Sandsgaard wrote:

> "Det rene kup"? Da jeg meldte mig ind i SSLUG forestillede jeg mig at
> foreningen arbejdede med både teknik og politik. Noget tyder på at jeg
> har taget fejl, hvilket så gør at jeg tænker højt over, om der måske
> er grundlag for en egentlig politisk organisation i Danmark ift. fri
> software.

Da jeg for længe siden meldte mig ind i SSLUG var det på grund af det
teksniske. Jeg kunne ikke forestille mig af SSLUG kunne beskæftige sig med
andet.

MEN DET KAN JEG NU.

Jeg kunne nemlig heller ikke forestille mig at man kunne finde på sådan
noget som softwarepatenter og InfoSoc.

Jeg tror at vi alle håber, at de politiske vinde skifter, og vi igen ikke
behøver at tænke så meget på IT-politik. Men det sker ikke af sig selv.

Det er generalforsamlingerne der tæller i SSLUG, ikke hvorfor jeg og andre,
meldte os ind.

--
Niels Elgaard Larsen