Re: [FORENING] Politik?

----- Original Message -----
From: "Jesper Krogh" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.forening
To: <sslug@sslug>
Sent: Friday, December 27, 2002 10:08 PM
Subject: Re: [FORENING] Politik?

> Ikke efter min mening, da SSLUG jo på ingen måde er defakto "linux i
> Sverige" på samme måde som SSLUG mere eller mindre er defakto "linux i
> Danmark"
>
> Det var dette der var kernen i det og Skåne hænger jo stadig uløseligt
> sammen med SSLUG uanset hvad de finder på i Sverige. Og derfor var ( og
> er ) holdningen vist at SSLUG ikke må deltage i noget specifikt Dansk.
>
> Det var her vi døde sidst...
>
> --
> ./Jesper Krogh, sslug@sslug

Jeg vil minne om at idiotiet sprer seg fra Bryssel som giftig radioaktivt støv.
Her oppe i nord er vi kun ett lydrike til Bryssel og kan intet annet gjøre enn å
adlyde.

SSLUG er muligvis den organisasjonen som kan klare å stoppe idiotiet.
Det er ikke uviktig hva Danmark gjør.
Bryssel er ikke spesifikt Dansk.
I min hverdag går jeg rundt og bekymres om hvor jeg skal kjøpe mine vitaminer
når salget stoppes i Sverige og hele EU.
Hvis de snille ikke står sammen mot de slemme så går det galt - veldig galt.
Det har vi sett før i Europa.
Det er mindre enn en generasjon siden store deler av Europa ble styrt av kommunister og fascister.
Ingen skal gå rundt og tro at disse menneskene som styrte så sinnsykt galt er døde over natten.
De er der fremdeles, og de er godt organisert.
Å velge Linux er et valg for frihet til å velge.
Det er nok av mennesker som ville forby Linux hvis de kunne.
Gud gir ikke visdom til de som styrer.
Politikere er mistenkelig sjelden teknisk utdannet.
Det blir veldig dumt når inkompetente politikere skal styre.
Hvis ikke SSLUG kan styre politikere, hvem skal gjøre det da?

Mvh
Jim Oksvold

The price of freedom - constant willingness to fight back.
There is no other price.