Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

In <sslug@sslug> Niels <sslug@sslug> writes:

>Det er generalforsamlingerne der tæller i SSLUG, ikke hvorfor jeg og andre,
>meldte os ind.

Helt enig. Så derfor en opfordring til alle, der bekymrer sig
om hvad SSLUG skal beskæftige sig med: Mød op på til medlemsmødet
den 11/1, og giv jeres mening til kende.

Niels og jeg møder åbenbart op med forskellige holdninger. Det
er helt OK, og hvis udfaldet bliver at SSLUG skal lave noget
andet end jeg synes om, så må jeg jo bare tage konsekvensen af
det - det er medlemmernes forening.
--
Henrik Storner <sslug@sslug>