Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opl

http://www.sslug.dk/patent/eudirektiv/sv/remissbrevdatorpatent2002sida1.pdf

http://www.sslug.dk/patent/eudirektiv/sv/remissbrevdatorpatent2002sida2.pdf

> Skal sslug lave et höringssvar eller ikke?

Godt med noget konkret.
Min holdning er, jo flere der trækker på samme hammel, jo bedre.
At vi støtter frie initiativer eller er med i paraplyorginationer skal ikke
være en sovepude.

Naturligvis skal vi lave et høringssvar på vegne af af linuxbrugere i Skåne
og Sjælland.
Vi skal også svare journalister. Og yde teknisk rådgivning til politikere.

--
Niels