Re: [FORENING] paraplyen klappede sammen (was:Re: [FORENING] Politik?)

I sslug.forening, skrev Kristian Vilmann:

>  Ahh? Er det nu også helt rigtigt?
>  Der var en del spin-offs over emnet. Som jeg husker det talte Ion++ og
>  nogle stykker til hårdt for at svenskerne kunne sejle deres egne sø, og
>  andre tolkede nogle udmeldinger som at alle SSLUG's postlister skulle
>  flyttes til opensource.dk. Det gav en frygtelig masse støj.
>
>  Men egentlig døde det bare.
>
>  Frank Damgaard prøvede at holde liv i diskussionen
>  (http://www.opensource.dk/emailarkiv/misc/2002_06/msg00122.html).
>
>  Men der skete intet.

Tja, det var min klare opfattelse at debatten havde passeret "point of
no return" og projektet ikke stod til at redde på daværende tidspunkt.

Og eftersom der heller ikke var andre der fulgte op, så kan jeg vel ikke
have været ene om det... eller er jeg helt afsporet?

Jeg vil gerne betragte det som værende fortid og hvis der skal noget
lignende op at stå, så skal det ikke være i den debats skygge men helt
fra scratch i stedet.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug