Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

In <sslug@sslug> Andreas Bach Aaen <sslug@sslug> writes:

>Det er så her kæden hopper af for mig. Du har haft mulighed for at
>være medforfatter, du har haft mulighed for at udstikke
>retningslinier via årsmøderne.

Er det virkelig så svært at forstå, at det simpelt hen er en
aktivitet, som jeg ikke har lyst til at bruge min tid på ?

Hvis man har lyst til at bedrive politik, melder man sig ind i
en forening, hvis formål det er at bedrive politik.

Hvis man har lyst til at arbejde med Linux, melder man sig ind
i en LUG.

Hvorfor skal de to ting partout blandes sammen ?

>Det er ganske enkelt et praktisk
>problem, at 6000 menesker ikke kan skrive en tekst sammen - og slet
>ikke over nogle få dage.
>Hvad er det du er bange for at blive stukket i munden?

Her vender vi så tilbage til den aktuelle krise i SSLUG: Det handler
om tillid. Om hvorvidt man kan have tillid til at de personer, som
formulerer SSLUG's officielle udmeldinger.

Det er sådan set det, medlemsmødet skal handle om.
--
Henrik Storner <sslug@sslug>