Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

On 27 Dec 2002, Henrik Størner wrote:

> Hvis man har lyst til at bedrive politik, melder man sig ind i
> en forening, hvis formål det er at bedrive politik.
>
> Hvis man har lyst til at arbejde med Linux, melder man sig ind
> i en LUG.
>
> Hvorfor skal de to ting partout blandes sammen ?

Det er ikke SSLUG der har blandet de to ting sammen, ejheller enkelte
medlemmer i SSLUG. Det er udefra kommende påvirkninger, som vi desværre må
rette os efter hver især.

Vi kunne selvfølgelig også hver især lade være med at rette os efter disse
regler, det er for mig bare ikke den rigtige løsning. Men det vil jeg lade
være op til det enkelte medlem at beslutte.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell