Re: [FORENING] Politik?

I sslug.forening, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Hvor i alverden har du fået den idé fra.  SSLUG deltager da
>  allerede i et - dog noget løst - specifikke danske
>  samarbejder, hvis noget beskedne synlige sider er
>  webstederne Linux.DK, LUG.DK og OpenSource.DK.

Det var da dig selv der protesterede fordi der i oplægget blev benyttet
ord som Dansk uden at nævne Skåne og gjorde til et stort problem?

Generelt, så vil jeg gerne holde den forgangne debat ude af denne tråd,
da det ikke er min opfattelse at den har noget som helst med de
nuværende problemer at gøre og ej heller er løsningen på samme.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug