holdninger versus personfnidder

Fredag den 27. december 2002 23:42 skrev Jacob Sparre Andersen:

> Det handler i allerhøjeste grad ikke om holdninger - selvom
> et rimeligt bredt spektrum af holdninger er repræsenterede i
> bestyrelsen - men om "personfnidder".

Tak. Det glæder mig.
Engagerede som vi er er det selvflgelig klart, at personfnidder meget
let bliver indpakket i en teknisk eller politisk debat.

Det er selvfølgelig drønærgeligt når et mindre antal superengagerede
personer inden for samme felt ikke kan samarbejde. Men det er endnu
mere ærgeligt, hvis arbejdsopgaverne falder til jorden pga. et
opstået vacuum.
Jeg håber at alle arbejdsopgaverne igen kan løftes efter en passende
omrokering.
Det er kun påklageligt hvis dette fnidderi kuldsejler SSLUGs IT-profil
indtil 11/1, hvis der nu skulle dukke noget vigtigt op.

Mvh