Paraplyorganisationer (Was: politik?)

Niels skrev:

> Måske formelt, ikke reelt. Det vil stadig være SSLUG
> medlemmer, der gør arbejdet, og det vil omverdenen vide.

Så må vi hellere sparke BSD-DK- og NJLUG-folkene ud af
SSLUG, så vi ikke får skylden for det arbejde de laver.
;-)

> Det er en IRA/Sinn Fein model :-)

Det mener jeg ikke.

> Det er min politik aldrig at true med at melde mig ud af
> en forening, jeg er medlem af.

Også min, men det gør desværre ikke nødvendigvis Patriks
konstatering usandfærdig.

Jacob (der af og til glemmer at følge sin egen politik)
--
"There are only two types of data:
                         Data which has been backed up