Re: [FORENING] holdninger versus personfnidder

Peter Toft wrote:

> Det gør også at SSLUG nok bliver nødt til at udpege en
> midlertidlig formand fra 1/1 og indtil der er
> konstitueret en bestyrelse.

Hvorfor det?
Ifølge vedtægterene skal den nye bestyrelse konstiturere sig på første
bestyrelesmøde efter nytår. Og det behøver jo ikke at være den 1/1.

Der er mig bekendt ikke indkaldt til et bestyrelsemøde i den nye bestyrelse.
Men hvis det første møde fx er den 10/1 kan det jo være at der er
konstitueret en bestyrelse inden medlemsmødet.

Og hvis det nu fx er den 12/1 kan medlemsmødet jo ikke vide om den nye
bestyrelse kan konstituere sig.

Jeg må sige, at jeg finder det lidt mærkeligt, at den gamle bestyrelse tager
initiativ til at afsætte den nye bestyrelse inden denne er tiltrådt.

--
Niels