Re: [FORENING] holdninger versus personfnidder

Niels skrev:

> Hvorfor det?

Jeg formoder at det kommer af at en forening efter dansk og
svensk foreningsjura ikke kan eksistere uden at have en
formand - og at Peter Toft ikke har lyst til at hænge på
ansvaret længere end højst nødvendigt.  Men det er sådan set
underordnet hvorfor, hvis bestyrelsen vælger at følge rådet.

> Jeg må sige, at jeg finder det lidt mærkeligt, at den
> gamle bestyrelse tager initiativ til at afsætte den nye
> bestyrelse inden denne er tiltrådt.

Nu er det altså ikke den gamle bestyrelse, men halvdelen af
den nye bestyrelse der har taget initiativet.

Jacob
--
"If I have to choose between two evils, I choose the one I
 haven't tried before."