Re: [FORENING] holdninger versus personfnidder

On Sat, 28 Dec 2002 00:34:55 +0100
Niels <sslug@sslug> wrote:

> Jeg må sige, at jeg finder det lidt mærkeligt, at den gamle bestyrelse
> tager initiativ til at afsætte den nye bestyrelse inden denne er
> tiltrådt.

Jag er ikke expert, og har heller ikke deltagit i beslutet at kalle til
fyllnadsvalg for di jag trekkede meg fra den tillkommende bestyrelsen
reden den 8/12, men hvis den nye bestyrelsen ikke kan konstituere sig så
kan den vel heller ikke tilltrede?

Jag opfatter det ikke som at den gamle bestyrelsen afsätter den nye.

Jag opfatter det som at den nye ikke kan tillträde. Og det er exakt den
situationen som utlöser et så kallet "fyllnadsvalg". Dette er hvad jag
fattet fra Martin Wahléns uddybning i dette.

Jag vil igen her sige at jag trekkede meg for at det it-politiske hvad
det nu er, skal skalere bedre. Hvad jag kan lave för sslug kan jag
lave udenför bestyrelsen. Bestyrelen må konkretisere generalforsamlinges
opfodring asap. Det var i löbet mellom generalforsamlingen og det extre
bestyrelsemödet 8/12 det gik op för meg at det bedste jag kan göre för
sslug er at trekke meg. Imho er der behov av en snabb, kommunikativ,
dansksprågig og tekniskt kompetent person for at klare det it-politiske
hvad det nu er. En koordinator. Og det er ikke meg, jag er kun lidt
danskspråkig ;-)

//Erik