Re: [FORENING] holdninger versus personfnidder

Niels skrev:

> Hmm.
> Indkaldelsen siger:

> Altså 4 personer.

Ja.  Peter Toft har valgt at støtte vores anmodning, hvad
hans grund til det så ellers er.  Men det var altså stadig
Gitte Wange, Peter Makholm og mig der tog initiativet til
foreningsmødet, og jeg mener også at det fremgik nogenlunde
tydeligt af rationalet i indkaldelsen.

> p4.3 siger:

> Eftersom I ikke er revisorer og I ikke er 8, må det være
> den gamle bestyrelse, der indkalder.

Gitte sidder i den gamle bestyrelse og har derfor sparet os
for at tromme fem medlemmer til sammen (ikke at jeg tror det
ville være det store problem), men vi gør det fordi _vi_
ikke mener at bestyrelsesarbejdet vil fungere, ikke fordi
den gamle bestyrelse er utilfreds med at der ikke er
annonceret en konstituering.

Jacob
--
»What fun is it being "cool" if you can't wear a sombrero?«