Re: [FORENING] Politik?

"Hans Schou" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Sjørlund fik at vide at han ikke skulle stemme på Anne,
> men ikke hvorfor. Det er et lidt tyndt grundlag at stemme på.

Jo, fordi Anne ikke kan blive enige med de andre om, hvorvidt
bestyrelsen skal have en lukket liste at snakke bestyrelses snak på -
tror jeg nok, at det vist nok er noget i retning af.

Men at grundlaget for min (og sikkert andres) stillingtagen er tyndt har
du helt ret i, og selv om jeg læser alle indlæg i denne tråd, er det
svært at blive klogere på, hvad det egentlig er, der sker lige nu. Måske
er det blot en nødvendig afklaring af synspunkter, og det skal jo til en
gang i mellem.

Jeg skal til mit første møde af den art den 11., og så får vi jo se, om
der kommer mere klare signaler der, eller gennem indlæg her på listen.

På en eller anden måde, har jeg altså svært ved at se, hvordan et valg
af nye bestyrelsesmedlemmer skal kunne rense luften, når det kommer til
at foregå efter samme system som hidtil.
Det kunne måske være en ide først - på mødet - at få afklaret, hvordan
forsamlingen stiller sig til de problemer, der så åbenbart er. Det ville
give kandidaterne, der kan se et flertal imod deres synspunkter, en
mulighed for at tage stilling til, om de overhovedet ønsker at fortsætte
med at være kandidater.