Re: [FORENING] politik? (was: SSLUG i opløsning?

<sslug@sslug> writes:

> Er det virkelig så svært at forstå, at det simpelt hen er en
> aktivitet, som jeg ikke har lyst til at bruge min tid på ?

Næ - selv jeg kan forstå det.

Problemet er måske mere, at der blandes to ting sammen, fordi de ligner
hinanden ret meget.

Skal SSLUG være udfarende, og aktivt påvirke samfundet med en samlet
"forenings-holdning", eller blot reaktiv, og tage de problemer, der
dukker op hen ad vejen, som det skete med Infosec sagen.
Mit indtryk er, at du sagtens ville kunne leve med, at der er medlemmer
af SSLUG, som i fællesskab behandler et påtrængende problem, og får
foreningen som sådan med på ideen, men at du ikke ønsker, at foreningens
arbejde som helhed skal være præget af politik mig her og der og hele
tiden. Sådan har jeg det i det mindste.
Har jeg tolket dine indlæg korrekt?
Eller så du helst, at der slet ikke skal kunne tages en SSLUG-stilling
til fx. Infosec?