Re: [FORENING] konstituering (was: holdninger versus personfnidder

> Hvorfor har i ikke holdt et bestyrelsesmøde endnu, og hvorfor har i ikke
> konstitueret jer med det flertal der er ved det bestyrelsesmøde? I

Fordi att den nye bestyrelse först tillträder den 1/1 2003 ock ikke kan ha
bestyrelsemöder före då.

> Hvis i kan konstituere jer nu, hvad pokker er så meningen med at lave en
> generalforsamling?

Efter den 1/1 2003 kan den nye bestyrelse godt konstiturea sig. Ett
föreningsmöte kan en var styrelseledamot begäre. Og det er gjort, då är
det enligt stadgarna så att bestyrelsen må kalla till ett föreningsmlte.

> Det forkommer mig at det med at blande to bestyrelser sammen i periode kan
> være meget skadeligt, og det tror jeg ikke vi skal gøre igen. Når der er
> valgt en ny bestyrelse så holder den et møde hvor den konstituere sig, og
> så er det den nye bestyrelse, og ikke pr. 1/1 som det er nu.

Så må du komma med ett ändringsförslag till vedtegterna.

Martin