Re: [FORENING] konstituering (was: holdninger versus personfnidder

On Sat, 28 Dec 2002, Niels wrote:

> Det jeg skrev var, at det formelt er medlemmer den gamle bestyrelse (PTO og
> Gitte), der har begæret "utlysning" af dette møde. De andre er bare pynt.

Jeg fik af Gitte telefonisk det bud at skulle indkalde
til dette foreningsmøde - og indkalder dette efter
vedtægterne. Min egen personlige holdning er egentlig
irrelevant i den situation, men lad der ikke være tvivl
om at jeg er personligt meget meget ked af det lige nu.

You are not alone. The penguins are everywhere.