Re: [FORENING] vedtegtsändring (was: konstituering)

On Sat, 28 Dec 2002, Martin Wahlén wrote:

> Ok, vad så med att vi ändrar
>
>   5.7 Styrelsens tillträde
>
>    Styrelsen tillträder vid verksamhetsårets början.
>
> Till
>
>   5.7 Styrelsens mandatperiod
>
>    Styrelsens mandatperiod är från årsmöte till efterföljande årsmöte.

Nu ved man ikke lige hvor præserende det er med at få udskiftet
bestyrelsen, så derfor ser jeg gerne at der er "lidt luft" og den nye
bestyrelse, mere eller mindre, selv kan vælge hvornår den vil tiltræde.

Dog skal der være et minimum på en måned eller så.

Hvis den gamle bestyrelse er gået af med det samme, så må det være den nye
der automatisk tegner foreningen.

Hvordan får man formuleret det (på svensk) så det fungerer?

Lige nu er situationen at vi har en bestyrelse, og vi har en formand. Om
så medlemmerne beder bestyrelsen gå d. 11/1, må tiden vise.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell