Re: [FORENING] konstituering (was: holdninger versus personfnidder

In article <sslug@sslug>, Hans Schou wrote:

>  Min fortolkning af ovenstående er at Hanne har "hældt benzin på bålet" ved
>  enhver given lejlighed. Det synes jeg ikke lyder særligt konstruktivt.

Hvis du med "enhver given lejlighed" mener nogle mails omkring
slutningen af november og et bestyrelsesmøde den 8. december, så kan jeg
godt tilslutte mig den del af dit udsagn. Det var først der jeg begyndte
at blive rigtig knotten.

Jeg mener til gengæld ikke jeg har hældt benzin på bålet. Jeg har
forsøgt at finde ud af hvad der gik galt, og insisteret temmelig
kraftigt på et svar til sidst. Jeg har ikke følt overskud til at være
rigtig konstruktiv i meget lang tid. Men jeg synes faktisk ikke jeg har
forsægt at opskalere andre folks skænderier, hvilket er det jeg ville
kalde "at hælde benzin på bålet". Det jeg har skændtes, har jeg gjort
selv.

Idét jeg mente at vi havde et problem. Var det lykkedes os at nå til
forståelse, havde dette ekstraordinære foreningsmøde med ønske om valg
på dagsordenen ikke været nødvendigt. Havde vi kunnet nå til enighed om
hvad problemet var, og om at vi ønskede at løse det. Men verden
eksploderede igen da mødet var slut og folk kom hjem til deres mail.

Hvis det kun var mig der mente vi havde et problem, stod vi nok ikke
her i dag. Medmindre du tilskriver mig upassende stor indflydelse på
Jacob, Gitte og Peter. Men jeg håber da du har ret i at det er mig der
er problemet, for i så fald kommer det til at fungere meget bedre uden
mig. 7 9 13. Og god vind.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Sometimes I don't blame them