Re: [FORENING] Relevans for SSLUG (was: Den politiske kandestøber

On Sat, 28 Dec 2002, Niels wrote:

[Infosoc som eksempel på noget der er relevant for SSLUG]
> Andre eksempler:
>
> Patenter i W3C standarder.
> Open Source i skoler
> Åbne standarder i offentlig forvaltning.
> Softwarepatenter.
> CD-afgifter, harddiskafgifter.
> Netbanker og Linux

De fleste emner vil jeg mene har en delvis eller fuldt relevans for SSLUG.

Det der i mine øjne ligger uden for SSLUG er Netbanker. Det skyldes
selvfølgelig også at jeg selv var med til at rykke emnet ud af SSLUG og
"tørre den af" på www.linux.dk . Om bankerne vil supportere Linux o.l. er
deres egen sag, det er ikke noget vi kan gøre krav på.

Jeg mener stadig er den fin at have på www.linux.dk . Der er ikke nogen
holdninger i det, der bliver kun fortalt om det virker eller ej. Det kan
næsten ikke blive mere kedeligt ;-)

Dog, vil man betragte det som en gabestok, vil jeg ikke modsige det.
(og så er der måske lidt holdning i det)

De andre af Niels' eksempler kommer ret tæt på Linux og dermed SSLUG.
Synes jeg.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell