Re: [FORENING] konstituering (was: holdninger versus personfnidder

On 28 Dec 2002, Hanne Munkholm wrote:

> Hvis du med "enhver given lejlighed" mener nogle mails omkring
> slutningen af november og et bestyrelsesmøde den 8. december, så kan jeg
> godt tilslutte mig den del af dit udsagn. Det var først der jeg begyndte
> at blive rigtig knotten.

Jeg skrev hvad min fortolkning var, hvordan jeg læste det. Alene uddraget
af ovenstående. Vi der ikke har været med ved møder og emails, har ikke
ret meget at holde os til, så hver en vending bliver vendt mere end den
måske burde.

Da du nu skriver at det først er efter slutningen af november at du bliver
"knotten", får det mig virkelig til at foreslå ændringer i vedtægterne så
den nye bestyrelse kan tiltræde hurtigere.

> Jeg mener til gengæld ikke jeg har hældt benzin på bålet. Jeg har
> forsøgt at finde ud af hvad der gik galt, og insisteret temmelig
> kraftigt på et svar til sidst.

Ros for det. Også til Niels Elgaard og hvem der ellers har bidraget.

> Jeg har ikke følt overskud til at være
> rigtig konstruktiv i meget lang tid.

Det er bestemt ikke noget krav fra min side at man er konstruktiv,
men ros til dem der er det.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell