Re: [FORENING] udadrettet SSLUG arbejde

Andreas Bach Aaen wrote:

Jeg er stadig en smule forvirret over den drejning denne debat til stadighed tager, så jeg vil afvente med at kaste mig ud i dybere argumentation førend jeg ved hvad det er vi diskuterer ;-)

Dog vil jeg gerne kommentere følgende:

Gitte har meldt ud, at hun ikke orker at arbejde i en bestyrelse hvor enighed ikke kan opnås. Ærgeligt - men dog en ren udmelding.
Hvad med Jacob og Peter Makholm?

Hvornår har jeg meldt ovenstående ud?
Jeg leder bare efter det sted hvor citatet er nappet fra så jeg kan se i hvilken kontekst det optræder. Jeg er nemlig næsten sikker på at Andreas misforstår meningen.

Hilsen Gitte