Re: [FORENING] Udrensning af Anne Østergaard

bjerke <sslug@sslug> wrote in message

> Det er med stor undren at jeg læser dette. Anne har gennem længere tid som
> bestyrelsesmedlem været en ihærdig, professionel og effektiv forkæmper for
> open source. Typisk for hende er hendes langsigtede, prioritering af egne
> ressourcer kombineret med næse for hvor afgørende ting sker. Anne er
derfor
> en meget værdifuld person for SSLUG som det er afgørende at beholde i
> bestyrelsen.
>
> Resten af bestyrelsen må seriøst finde ud af at integrere hende i arbejdet
> således som det hidtil er gjort. Det er svært at forstå at man allerede
> [...]
når jeg læser ovenstående, kommer jeg til at tænke på en
politiker der efter en afstemning, hvis resultat ikke passede hende
udtalte at "vælgerne var dumme". medlemmerne har talt og hvis det
skal være sådan at visse bestyrelsesmedlemmer synes at medlemmerne
er dumme og laver "omvalg" til resultatet passer dem, så ender sslug
hverken som en kaffeklub eller et parti men som en børnehave.
mvh
stig