Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUG arbejde)

Søndag den 29. december 2002 00:43 skrev Gitte Wange:
> Andreas Bach Aaen wrote:
>
> Dog vil jeg gerne kommentere følgende:
>
> Hvornår har jeg meldt ovenstående ud?
> Jeg leder bare efter det sted hvor citatet er nappet fra så jeg kan
> se i hvilken kontekst det optræder. Jeg er nemlig næsten sikker på
> at Andreas misforstår meningen.

Ups Sorry. Jeg fik dig forbyttet med Hanne Munkholm, der under
overskriften "Den politiske kandestøber" skrev:
-------------
Jeg er ikke et af ovennævnte mennesker. Jeg _bliver_ personligt
involveret, og dermed drænet for energi. Jeg har valgt at tage den
nemmeste vej og give op. (Hvis nogen skulle have misset det, undlod
jeg at genopstille i november, og er dermed ude af bestyrelsen om ...
det må være 4 dage).

Undskyld.
Det betyder så at jeg så nu mangler en udmelding fra alle 3 (Gitte
Wange, Jacob Sparre Andersen og Peter Makholm) om hvad de håber
udfaldet af mødet den 11/1 bliver. Jeg tror nemlig ikke på at SSLUgs
medlermmers holdninger ændrer sig ret meget. Der vil stadig være en
vis splittelse.

Mvh