Re: [FORENING] Netbank (was: Relevans for SSLUG

On Sun, 29 Dec 2002, Jim Oksvold wrote:

Jeg har cuttet en del i Jim's indlæg, så for fuld forståelse
må du selv lige finde den i arkivet.

[om postbank.no -- sikkert noget lign. Giro i DK]
> All den tid det koster NOK 30 på postkontoret for å betale en regning
> så har jeg ikke ett fritt valg.

Puha, den er sgu ikke nem.

Den vil være svær at tage sig af for SSLUG. SSLUGs svar kunne være: Sådan
er det med frihed, det koster. Hvis du vælger at bruge Linux, så må du
berede dig på at betale mere for visse ydelser, du kunne få billigere ved
at bruge et andet OS.

I DK vil det nok nærmest være Forbrugerrådet man vil henvende sig til hvis
der var så et alvorligt problem.

Man kunne syntes at digitalforbruger.dk ville interessere sig for det, men
de har ret mange Windows-brugere som medlemmer, og dem skal der værnes om.
Ved så at beskæftige sig med ovenstående, så kunne man miste nogle
Windows-brugere, og det ville ikke være heldigt.

> Det er bare en motorvei dit jeg skal - flere motorveier finnes bare hvis
> jeg lukker øynene og drømmer.

Så må du tage landevejen. Det er den pris du betaler for at bruge Linux.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell