Re: [FORENING] Relevans for SSLUG (was: Den politiske kandestøber

"Jim Oksvold" <sslug@sslug> wrote in message

> [...]
SSLUG.

>Operativsystemet er selvfølgelig helt irrelevant. (Jim)
><snip>
Og dermed måske irrelevant for sslug at beskæftige sig med, som Hans
giver udtryk for.
Jeg er ikke uenig med dig i de synspunkter, du fremfører, men du
argumenterer i øst om et emne i vest.
Hans mener, at et givet emner er uden for sslugs intereseområde, fordi
det intet har med Linux at gøre.
Du argumenterer for at emnet er vigtigt, fordi det berører alle, der
bruger Linux som styresystem..
Hvis bankerne havde et check på, om du brugte Windows eller ej, ville
problemstillingen være sslug-relevant. Bankerne har et check på, om du
bruger det ene eller andet program, ikke det ene eller andet
styresystem, og dermed flyttes focus væk fra Linux, og over på noget
helt andet.
Så meget jeg end sympatiserer i din kritik af rent idiotiske forsøg på
at være "brugervenlig", så er det altså et emne, der efter min mening
ikke har meget med Linux at gøre.