Re: [FORENING] Yet Another Foreningsmødetråd

Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> Men det er demokratiets spilleregler.

Demokratiets spilleregler giver også os mulighed for at lægge
problemet ud til foreningen som helhed.

> Er det fair over for de medlemmer der har stemt på dig ?
> Er det fair over for medlemmerne, at gå så hurtigt efter at i er blevet valgt ?

Nej, det er ikke retfærdigt over for de medlemmer der har stemt mig
ind at jeg trækker mig.

Jeg går dog ud fra at folk har valgt mig ind på baggrund at det
arbejde jeg har lagt i foreningen uden for bestyrelsen, og det vil
være endnu mere uretfærdigt over for folk at jeg om en måned eller to
synker i jorden og ikke engang har kræfter og lyst til det arbejde.

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 sslug@sslug |                                          really root?