Re: [FORENING] Yet Another Foreningsmødetråd

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Hvis bestyrelsen stemmer om noget, og et medlem (Anne) bliver nedstemt,
> så er det helt fint.
>
> Hvis et medlem (Anne) gerne vil have taget et emne op, og resten af
> bestyrelsen ikke vil, så bliver det ikke taget op. Sådan skal det være.

Jeg kan ikke se hvem der ville vinde ved den løsning. De eneste der
ville vinde noget ville være dem der ønsker at sige at alt er fryd om
gammen i sslug.

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 sslug@sslug |                           1) having a lot to say, and