Re: [FORENING] not netbank (was: Relevans for SSLUG

On Sun, 29 Dec 2002, E. Sjørlund wrote:

> Hans mener, at et givet emner er uden for sslugs intereseområde, fordi
> det intet har med Linux at gøre.

??øhh. Netbanker og Linux har da noget med Linux at gøre. Bankerne er
private virksomheder, og jeg mener ikke man kan kræve at bankerne skal
overholde HTML-specifikationerne.

Et svarforslag mere: Hvis et medlem beklager sig over at DanskeBank ikke
virker med Linux, kunne svaret også være: Så brug JyskeBank.
(jeg bruger SEB)

Anyway, netbank-snakken hører ikke til her. Hvis SSLUG skulle mene noget
om det, så bliver det ikke mig der skriver det. Jeg finder det ikke
vigtigt, som jeg også tidligere har skrevet.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell