Re: [FORENING] Udrensning af Anne Østergaard

Flemming Bjerke skrev:

Så jeg vil opfordre de fire mødeindkaldere til at trække deres indkaldelse tilbage. Hvis ikke de vil det, vil jeg opfordre til at det besluttes at bestyrelsen fortsætte sin periode ud og straks ophører med at belemre medlemmerne med at skulle løse deres små uoverensstemmelser.

Det forslag er du i din gode ret til at stille. Og hvis der er et flertal for det, skal jeg nok trække mig fra bestyrelsen, så det ikke længere er et problem for bestyrelsesarbejdet at Anne Østergaard og jeg ikke kan samarbejde.

Jacob
--
"Then, after a second or so, nothing continued to happen."