Re: [FORENING] vedtegtsändring (was: konstituering)

On Sat, Dec 28, 2002 at 17:14:25 +0100, Martin Wahlén wrote:

> Ok, vad så med att vi ändrar

Se evt. på et af forslagene til sidste årmøde hvor et af
forslag til vedtægtsændringer netop var at bestyrelsen
tiltræde efter årmødet. (hvilket er normalt for foreninger i DK)

Desværre stemte årmødet ikke for dette forslag.

--
mvh Frank Damgaard  |