Re: [FORENING] Udrensning af Anne Østergaard

Stig Flensted skrev:

[ og citerede hele Flemming Bjerkes brev ]

når jeg læser ovenstående, kommer jeg til at tænke på en
politiker der efter en afstemning, hvis resultat ikke passede hende
udtalte at "vælgerne var dumme".

Jeg skulle lige til at skrive at SSLUG's medlemmer absolut ikke er dumme, men kan du ikke prøve at citere lidt mere selektivt en anden gang. ;-)

> medlemmerne har talt og hvis det
skal være sådan at visse bestyrelsesmedlemmer synes at medlemmerne
er dumme og laver "omvalg" til resultatet passer dem, så ender sslug
hverken som en kaffeklub eller et parti men som en børnehave.

Hvis det ikke var fordi det er min klare opfattelse at situationen har ændret sig markant siden årsmødet tilbage i starten af november ville jeg give dig helt ret. Som det er nu er jeg lidt i tvivl, men det er min opfattelse at man ikke bare render fra en opgave uden først at give dem der har givet en opgaven (her SSLUG's medlemmer) en mulighed for at overtale en til at blive og løse den.

Jacob
--
Hvilke softwarepatenter har du krænket i dag?
                             http://www.softwarepatenter.dk/