Re: [FORENING] Politik?

Jon Bendtsen skrev:

Og hvad gør i så når medlemmerne stemmer stort set på samme
måde som til forrige årsmøde ? Der flyttes måske nogle stemmer
men i bund og grund tror jeg at i alle 4 bliver genvalgt.
Hvad så ?? Indkalder i så til endnu et forenings møde ??

Så trækker jeg mig. Så har medlemmerne haft muligheden for at vælge. Og hvis en tilstrækkeligt stor del af medlemmerne vil have Anne Østergaard i bestyrelsen er det deres gode ret at vælge det.

Skulle Gitte Wange, Peter Makholm og jeg hellere bare have trukket os fra bestyrelsen i stilhed? Det ville lige netop ikke have ødelagt muligheden for at konstituere bestyrelsen (for eksempel med Anne som formand, Martin som næstformand, Klavs som sekretær og Niels som kasserer).

Jacob
--
"The current state of knowledge can be summarised thus:
 In the beginning, there was nothing, which exploded."