Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUG arbejde)

In article <sslug@sslug>, Andreas Bach Aaen wrote:
> [...]

<snip>

>  Ups Sorry. Jeg fik dig forbyttet med Hanne Munkholm, der under
>  overskriften "Den politiske kandestøber" skrev:
>  -------------
>  Jeg er ikke et af ovennævnte mennesker. Jeg _bliver_ personligt
>  involveret, og dermed drænet for energi. Jeg har valgt at tage den
>  nemmeste vej og give op. (Hvis nogen skulle have misset det, undlod
>  jeg at genopstille i november, og er dermed ude af bestyrelsen om ...
>  det må være 4 dage).

Da jeg træder ud af bestyrelsen er det egentlig ligemeget, men jeg synes
ikke jeg med ovenstående har meldt ud at jeg ikke orker at arbejde i en
bestyrelse hvor der ikke kan opnås enighed. Men en bestyrelse hvor der
ikke kan opnås enighed om spillereglerne.

Og så er jeg da ked af at Gitte tages til indtægt for mine udtalelser.
Det er sikkert ikke særlig nyttigt for hende. Så jeg vil lige gøre
opmærksom på at jeg er mig og Gitte er Gitte og det er jeg ikke. ;-)

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Hanging on in quiet desperation
is the English way