Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUGarbejde)

Andreas Bach Aaen skrev:

Det betyder så at jeg så nu mangler en udmelding fra alle 3 (Gitte Wange, Jacob Sparre Andersen og Peter Makholm) om hvad de håber udfaldet af mødet den 11/1 bliver. Jeg tror nemlig ikke på at SSLUgs medlermmers holdninger ændrer sig ret meget. Der vil stadig være en vis splittelse.

Jeg håber primært på at medlemmerne klart vælger om arbejdsformen i bestyrelsen skal være politisk (ved at vælge Anne ind) eller i SSLUG-stil (ved ikke at vælge Anne ind).

Sekundært må jeg blankt indrømme at jeg gerne vil fortsætte i bestyrelsen.

Og endelig har jeg meget svært ved at forestille mig en linuxbrugergruppeformand uden et vist niveau af teknisk viden om Linux.

Jacob
--
"Alle telnet-dæmoner bør aflives"