Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On 29 Dec 2002 13:36:39 GMT
Hanne Munkholm <sslug@sslug> wrote:

> Hvad mener du med "indtast i "OLD DISTROS" :-)" ?
>
> Undskyld hvis jeg lige er lidt clueless.

Jag provede at lave en simpel liste på hvad er lavet med rubriken OLD
DISTROS for at få overblik. Der er og ideer om hvad som er aktuellt og
hvad som komme op framgent:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_12/msg00103.html

Måske kan man og indtaste Niels exempler under en passense rubrik:

- Patenter i W3C standarder.
- Open Source i skoler
- Åbne standarder i offentlig forvaltning.
- Softwarepatenter.
- CD-afgifter, harddiskafgifter.
- Netbanker og Linux

//Erik