Re: [FORENING] Yet Another Foreningsmødetråd

On Sun, Dec 29, 2002 at 13:09:02 +0100, Peter Makholm wrote:

> Demokratiets spilleregler giver også os mulighed for at lægge
> problemet ud til foreningen som helhed.

Tja, men kan medlemmerne tage stilling, for det kræver
jo at medlemmer kan finde ud af hvad der er problemet?
Personspørgsmål?
Nogle i bestyrelsen der ikke vil overholde vedtægter?
Eller noget helt andet?

Jeg har svært ved at se problemet, fordi bestyrelsen kan da
mødes og flertallet vælge at konstituere sig.
(forudsat alle har mulighed for at kunne komme til mødet,
 dvs. at alle får indkaldelse osv.)
Alle i bestyrelsen kan sætte punkter på dagsorden til bestyrelsesmøder
og flertallet kan vedtage en beslutning/holding til punkterne.

Så er det i sidste ende op til medlemsmøder og årmøde at fyre bestyrelsen
og vælge nogle andre hvis bestyrelsen ikke har gjort det godt nok
i året der gik.

--
mvh Frank Damgaard  |