Re: [FORENING] Yet Another Foreningsmødetråd

"Peter Makholm" <sslug@sslug> wrote in message

> Jeg kan ikke se hvem der ville vinde ved den løsning. De eneste der
> ville vinde noget ville være dem der ønsker at sige at alt er fryd om
> gammen i sslug.
Hvad er det, der giver jer tro på, at et nyt valg med samme medlemmer,
stemmeregler og kandidater vil gøre en forskel?

Som du skrev i det første indlæg i tråden her:

>Omkring den 21. december opgav Gitte, Jacob og jeg håbet om at
>problemerne ville forsvinde. Der er ingen af os der ønsker at deltage
>i bestyrelsesarbejdet på det foreliggende grundlag.

Det må kunne lade sig gøre at formulere et konkret forslag, der giver
medlemmerne valget mellem jeres synspunkt og Annes. Svaret vil så kunne
danne grundlag for at nogle (forhåbentlig) vælger at trække sig inden
valget, så der kan komme en fungerende bestyrelse ud af det.