Re: [FORENING] SSLUG i opløsning?

In article <sslug@sslug>, Janus Sandsgaard wrote:

>  Hvad er det mere præcist for "kommunkationsproblemer"? Kunne godt
>  tænke mig at få det beskrevet mere eksplicit og udførligt. Jeg bliver
>  lidt forvirret over ordet "kommunkationsproblemer", når jeg lige gik
>  og troede at det handlede om uenigheder om SSLUGs linje
>  ift. IT-politik.

Kommunikationsproblemer er et pænt ord for uenighed om samarbejdets
præmisser, personkonflikter og den slags. Det er efter min mening ikke
uenighed om hvad foreningen skal beskæftige sig med, der har bragt os i
denne situation. Men alene det at man ikke kan blive enige om hvad
problemet er, har gjort det meget vanskeligt at arbejde med det.

Der er klart uenighed om hvor meget itpolitik SSLUG skal lave, uenighed
både i og udenfor bestyrelsen. Se bare de sidste dages diskussion på
denne liste ;) Men det er netop problemer man kan stemme sig ud af, hvis
man ikke kan blive enige.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Sometimes I don't blame them