Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUG arbejde)

On Sun, Dec 29, 2002 at 14:39:22 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg håber primært på at medlemmerne klart vælger om
> arbejdsformen i bestyrelsen skal være politisk (ved at vælge
> Anne ind) eller i SSLUG-stil (ved ikke at vælge Anne ind).

hvordan skal det forstås ?
En løs arbejdsform hvor der ses stort på vedtægter og regler
kontra en der følger vedtæger?

eller hvor er problemet?

> Og endelig har jeg meget svært ved at forestille mig en
> linuxbrugergruppeformand uden et vist niveau af teknisk
> viden om Linux.

Er det i virkeligheden dette der er problemet?

..... jeg har stadig ikke helt forstået problemet

--
mvh Frank Damgaard  |