Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUGarbejde)

Jesper Krogh skrev:
I sslug.forening, skrev Jacob Sparre Andersen:

Jeg håber primært på at medlemmerne klart vælger om arbejdsformen i bestyrelsen skal være politisk (ved at vælge Anne ind) eller i SSLUG-stil (ved ikke at vælge Anne ind).

Sekundært må jeg blankt indrømme at jeg gerne vil fortsætte i bestyrelsen.

Så vi skal altså vælge skidt eller kanel og ikke en 50/50 blanding, det vil aldrig blive muligt er det, det som jeg fornemmer du siger?

Det er nok en korrekt formulering.

Jacob
--
"Fylt okse ruller" -- Restaurantmeny