Re: [FORENING] konstituering (was: holdninger versus personfnidder

In article <sslug@sslug>, Hans Schou wrote:

>  Jeg skrev hvad min fortolkning var, hvordan jeg læste det. Alene uddraget
>  af ovenstående. Vi der ikke har været med ved møder og emails, har ikke
>  ret meget at holde os til, så hver en vending bliver vendt mere end den
>  måske burde.

Det er jeg klar over. Og det er utrolig svært at forklare problemerne
ordentligt, dels fordi det er kommet over lang tid, dels fordi jeg nødig
vil beskyldes for at lække fortrolig information fra bestyrelseslisten.

>  Da du nu skriver at det først er efter slutningen af november at du bliver
>  "knotten", får det mig virkelig til at foreslå ændringer i vedtægterne så
>  den nye bestyrelse kan tiltræde hurtigere.

Jeg har skiftet mening siden årsmødet og er nu enig med dig i dette. Det
har før i tiden fungeret godt som det var, men dennegang har det virket
meget dårligt. Somom det efter nogens opfattelse ikke længere efter et
godt genvalg var nødvendigt at forsøge at samarbejde med resten af den
siddende bestyrelse i den resterende tid. Men problemerne begyndte længe
før det. Det tager bare lang tid før man for alvor erkender tavshed som
et problem - støj er mere synligt.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Hanging on in quiet desperation