Re: [FORENING] Ups Hanne ikke Gitte (Re: [FORENING] udadrettet SSLUGarbejde)

> Bortset fra at jeg altså også har hørt flere steder, at vi ikke lovligt
> kan stå uden formand. Men så kan det vel for pokker ikke være så svært

Var har ni hört det? Svjv är det något vås, man kan da sagtens stå utan en
formand för en förening. Vad gör man hvis formanden dör? Eller hvis hela
bestyrelsen dör? Man väljer en ny (interim) så snart det är möjligt men i
mellem tiden må man da stå utan formand. Jag kan inte tro att dansk
föreningsrätt skiljer sig så meget fra svensk.

Martin