Re: [FORENING] Udrensning af Anne Østergaard

In article <sslug@sslug>, bjerke wrote:

>  Det er med stor undren at jeg læser dette. Anne har gennem længere tid som
>  bestyrelsesmedlem været en ihærdig, professionel og effektiv forkæmper for
>  open source. Typisk for hende er hendes langsigtede, prioritering af egne
>  ressourcer kombineret med næse for hvor afgørende ting sker. Anne er derfor
>  en meget værdifuld person for SSLUG som det er afgørende at beholde i
>  bestyrelsen.

<ment konatruktivt>
Det ville være fantastisk rart om Anne havde orienteret sin bestyrelse
om dette arbejde. Jeg har meget svært ved at finde ud af hvad det
konkret er hun har lavet, udover at hun selv og visse andre, f.eks. du,
siger "at det er meget" (og godt). Det er åbenbart en meget uoverskuelig
opgave at redegøre for resten af bestyrelsen hvad hun laver.

Jeg siger ikke, at det ikke er meget. Jeg siger at jeg som
bestyrelsesmedlem har fundet det meget uklart hvad dette "meget" Anne
sagde at hun lavede, egentlig var. :-( Misforståelser er roden til meget
ondt.

Jeg har hørt lidt om oversættelser, set nogle mails forwardet fra en
lukket europæisk liste jeg engang selv var på, uden jeg helt forstod
hvad bestyrelsen skulle med disse mails, udover at få dårlig
samvittighed over ikke at følge bedre med på den europæiske front. Jeg
har også hørt om at der var en radioudsendelse, og det er jo altid godt.
Men det kan umuligt være den alene der refereres til i ovenstående.

Fortæl mig, eller især den kommende bestyrelse, konkret hvilke
ting det er Anne har lavet. Så slipper hun for selv at gøre det, men får
en liste over sine "aktiver" forærende, og den kommende bestyrelse vil
føle sig noget bedre orienteret om, hvad det er de er ved at smide ud
med badevandet.
</ment konatruktivt>

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>