Re: [FORENING] Udrensning af Anne

On Sun, Dec 29, 2002 at 01:32:13PM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

[klip]

>  Da den forklaring Anne har givet mig (men som jeg ikke vil
> citere her uden Annes tilladelse) ikke har kunnet overbevise

Lovmæssigt er der intet i vejen med at sende det ud, meeeen
moralsk...

[kliiiiip]

> Det er rigtigt at Anne Østergaard fik mange stemmer ved det
> seneste bestyrelsesvalg, og at det er sandsynligt at hun vil
> få den ottendedel af stemmerne der rundt regnet skal til at
> hun fortsætter i bestyrelsen.  Hvis både Anne Østergaard og
> jeg bliver valgt ind, så skal jeg nok trække mig fra
> bestyrelsen, så den ikke fortsat er ramt af

Det vil jeg som medlem bare ikke finde mig i. Så skal du sku
lade være med at stille op. Du ved før du stiller op hvem der
også stiller op. Du ved at Anne bliver genvalgt. Hvis du
stiller op og så alligevel trækker dig så bliver jeg sku sur.
Det ligner ikke noget. Hvis i begge bliver valgt MÅ I BARE
SAMARBEJDE. Eller undlade at stille op.

> Det er der noget om.  Mener du det ville være bedre, hvis
> jeg bare trak mig fra bestyrelsesarbejdet?

Ja, hvis du alligevel ikke ønsker at arbejde sammen med Anne
så lad dog være med at stille op igen. Og det lyder lidt som
om du allerede har besluttet dig. Det lyder som om i 3 tager
medlemmerne som gidsler når i siger "det er os eller Anne".
Jeg siger, som medlem: "hvis du stiller op så har du bare at
samarbejde med de andre, uanset hvem det er."

JonB